01 - Zákazník vhodně zabalí vracené zboží a do zásilky případně přidá vratkový formulář dodaný e-shopem.
02 - Zásilku odnese na jakékoliv podací místo Zásilkovny.
03 - Obsluze nahlásí 8místný vratkový kód jedinečný pro daný e-shop (tzv. identifikátor).
04 - Obsluha na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepí na zásilku.
05 - Zásilku si na podacím místě vyzvedne náš kurýr a odveze ji zpátky e-shopu.
-
Služba je pro zákazníka zdarma
-
Zákazník získává potvrzení o podání zásilky i potvrzení o přijetí zboží e-shopem zpět
-
Službu si můžete přizpůsobit tak, aby seděla na míru vašemu e-shopu
-
Identifikátor najdete po přihlášení v klientské sekci (Informace o uživateli > Správa kódů pro zpětné zásilky), nikdy se nemění a zůstává stále stejný pro všechny vaše zákazníky
-
ČR, Slovensko a Maďarsko: Zákazník přinese zásilku na podací místo a nadiktuje vámi zaslaný identifikátor obsluze. O ostatní se postaráme my!
-
Ostatní země: Pro vrácení zásilky je třeba využít naše zpětné adresy v daných destinacích.
-
Neposílejte zásilky na dobírku. Takové zásilky nebudou na zpětné adrese přijaty do přepravy.
-
Ve většině zemí je potřeba vybrat pro doručení zásilky konkrétního přepravce. Proto předem zkontrolujte, že zpětná adresa přijímá zásilky odeslané přes dopravce, kterého chcete zvolit. Tuto informaci naleznete v detailu každé zpětné adresy, a to buď přímo pod uvedenou adresou, anebo pod ikonkou . Pokud bude zásilku doručovat jiný přepravce, z procesních důvodů nebude možné ji na zpětné adrese přijmout ani zpracovat.
-
Adresa na zásilce musí být uvedena ve formátu, který je uvedený na našich webových stránkách.
-
Nezapomeňte zásilku pořádně zabalit a označit štítkem.